Moikka kaikille. Se on kai hyvä ja kohtelias tapa aloittaa tämmöinen. Tämä on siis ensimmäinen blogitekstini. Olen mä aikasemminkin kaikenlaista aloittanu mutta ei ne yleensä kovin pitkälle ole päässeet, mm. askartelublogia tuli pienempänä tehtyä. Sinne sitten värkkäsin kaikenlaista pientä. Nykysin jos jossain siihen törmäisin niin saattaisi myötähäpeä iskeä :D. Uskon kyllä, että näitäkin tekstejä mitä nyt tänne kirjoittelen niin myöhemmin voi sitten naureskella perään, jos tästä nyt mitään tulee.

Mutta siis voisin vähän kertoa itsestäni tässä ensin. Olen siis teini-ikäinen tyttö, joka sai äidinkielen tunnilla hienon idean, jonka takia täällä nyt kirjoittelen :). Elämäni on tavallista teinin elämää, eli aika värikästä kuitenkin. Tarkoitukseni tänne, nyt ainakin näin alustavasti olisi kirjoittaa mielipiteitäni asioista, jotka kiinnostaa. En tiedä lukeeko tälläisiä nykyisin monikaan, mutta toivon että tästä olisi iloa jollekkin. Suuri ilohan tästä tulee minullekkin, kun kerran kirjoittamisesta tykkään ja mielipiteeni kertominen tuntuu hyvältä. Asioita on hyvä purkaa johonkin. Päiväkirjan kirjoittamistakin olen joskus harrastanut,mutta nykyisin ajatusten jakaminen myös jonkun muun kanssa nimettömänä kuullostaa hyvältä. Hirveän syvällistä ajatusten vaihdantaa tästä tuskin tulee, enimmäkseen ajattelin kertoa mm. kirjoista,elokuvista,TV-sarjoista,musiikista, ruuasta, koulusta ja vaikka omasta elämästänikin jos sille päälle joskus satun. Eli kyseessä olisi rentoa kirjoittamista asioista mitkä milloinkin kiinnostavat, mutta monipuolista tekstiä tulossa. Toivottavasti joku muukin tästä innostuu.

Mutta tässä olisi koko lyhykäisyydessään ja komeudessaan minun aloitusblogini. Palaillaan siis pitempien postausten parissa nyt kun on nämä viralliset asiat saatu alta pois. :) <3 Ps. Olen pahoillani mutten saanut mitään kuvaa tähän liitettyä.